Brev:
Drømmeflasken og tidlig morgenamning
1. juni 2017
Alder:
6 mdr.
Drømmeflasken og tidlig morgenamning
Hej Helen,
Min søn får efter din anbefaling en natflaske når han vågner (typisk mellem 23 og 02), hvornår ved man om han ikke længere har brug for den?
Jeg kan ikke se på ham at han søger når han ligger i sin egen seng, hvad skal jeg kigge efter? Han har sovet mere end en nat uden at få mad, men vågnede tidligt omkring kl 4. Nu vågner han først kl. 6.
Når han vågner om morgenen, er han vågen i et godt stykke tid - måske 30-50 minutter inden han vil tage bryst og sove videre, jeg kan gøre noget for at han lettere sover videre?
Med venlig hilsen
Kristina